Ysglsm memorialda Neval yamana gidiyordum doğumuma bilerek gelmedi gelcem dedi ebelerine ve bize ama son dakika karşımızda Burhan hocayla karşılaştık doğum salonunda. Hala psikolojim Allak bullak zaten erken doğum yaptım 34. Haftada bebeğim 2 hafta yoğunbakkmda kaldı bir de...ama Neval hoca neden öyle bir şey yaptı, neden gelecem deyip gelmedi bilmiyorum. Sonradan bize zaten yetişemezdim dedi gece 4te aramıştık doğum 08:12de oldu...Batman Diyarbakıra 1 saat... o kadar ama o kadar üzüldüm ki saatler öncesinden bilgisi olmasına ve gelicem demesine rağmen gelmeyip zaten yetişemezdim demesine..hiçbir kontrolümü aksatmadım her dediğini yaptım önerdiği her terkiki yaptırdım, her ilacı aldım..huysuz bir hasta değildim asla...ama bu durum beni çok etkiledi😔 bebeğim 6,5 aylık hala aklıma gelir durur sorgularım kendimi...neden böyle oldu diye