Kızlar 4 yıldır aktif olarak çalışıyorum. Ücretli iznim bitti. Ücretsiz izne başlamadan önce 30 gün rahatsziligimdan dolayı doktor tarafından raporluyum. İse dönmek istemiyorum çok stresli eskiden bebek yokken çok önemli değildi yonetiyordum ama hem laboratuvar da çalışıyorum hemde çok fazla sorumluluğum var hiç oturmuyorum diyebilirim. Böyle olunca bende isten cikma kararı aldım. Ama isverene nasil söyleyeceğim bilmiyorum çünkü ihbar olayı var 4 seneye de yaklaşık 8 hafta ihbar suresi oluyor sizce ne yapmalıyım.