3315 3 kedim var. Büyük sorumluluk. Önce onu bilmeniz gerek. Sadece sevgi yetmiyor hele sadece çocuk seviyor diye alacaksanız hiç yetmiyor. Özenli bir bakım istiyor, sabır istiyor. Tüy dökecek,onu kabullenmek en başında geliyor. Evde kum kullanacaksanız, ona bir yer açmanız ve dökülecek kumları da kabul etmeniz lazım. Veteriner her zaman masraflıdır, mamalar pahalıdır. Buna uygun bütçeniz varsa sahiplenilmeli. Yolculuğa çıksanız emanet edebileceğiniz biri var mı o düşünülmeli. Evde çiçekleriniz var mı, çiçek sever misiniz o düşünülmeli. Yavru istiyorsunuz mesela, yavru kediler hırçın olur. İstemeden de olsa çizer, ısırır. Kendi de bebek olduğu için bebek bilincine varamaz. Bütün bunların kabul edip sahiplenecekseniz de yavru kediden yana değilim. Beraber büyüsünler ben bunlara da kabulüm derseniz bir kedinin tüm ömrünü güvene almışsınız demektir😊 Kötü yanlarını saydım, yanlış anlaşılmasın. Ne kadar sevimli olduklarının farkındayız ve bu sevimlilikleri yüzünden zor yanları görünmüyor. Bir heves kediler alınıp bunları görünce hop sokağa gidiyor. Güzel yanları zaten kalpleri eritir, siz kötü yanları da kabulleniyorsunuz bu iş tamamdır 😊