gezenlady Kızlar üç aylık oglumu sünnet ettircem bi saat sonra özel hastanede benı neler beklıyor?ne yapmam lazım tecrübelerınızı paylaşırmısınız?ateş yaparmı? altını açık bırakmalımıyım evde? Krem ne kullanmalıyım? Ne kdr sürüyo iyileşmesi?
_Bihterziyagil_ gezenlady altı açık kalmayacak -doktor zaten size krem yazıyor antibiyotikli krem sarı kantaron yağı hametan pişik kremi yazıyor -bizim doktorumuz antibiyotikli kremi bir hafta kullanmamızı söyledi 2 hafta hametan pişik kremini söyledi sarı kantaron yağını da her altını değiştirmemde damlatmamı söyledi oğlum 2 aylıkken yaptırdım 3 günde tamamen iyileşmişti antibiyotikli kremi hametan pişik kremini bezine tam pipisine denk gelecek şekilde sürüyoruz sonra bezliyoruz Ateş olmamıştı oğlum da çok sancısı çok ağlarsa bir çay kaşığı calpol demişti şimdiden geçmiş olsun
Anatotales gezenlady pusette tuttum ben sürekli anne karnı pozisyonunda olduğu için pipisi bota kaldı çok rahat ettik.bezi olduğunca bol bağlayın her çişte az çok demedim değiştirdim. Sadece kantaron verdi doktor 1 hafta damlattık hemen iyileşti. Geçmiş olsun