Arkadaşlar selam lütfen yardımcı olur musunuz ya😥 oğlum bir hafta sonra sekiz aylık olacak iki gündür hasta ateş ishali var ağzını açmıyo zorla emziriyorum dişi şişmiş patlamak üzere, onu rahatlatmak için ne yapabilirim ishalin geçmesi için birde ishalden dolayı pişik oldu kuzum sürekli ağlıyor ağrı kesici veriyorum günde üç defa onu verince biraz rahatlıyor ama çok halsiz ve hiç bişey yediremiyorum memeyi de almak istemiyor dişi acidigi için. K.b uzun oldu hakkınızı helal edin cevaplarınızi bekliyor olacağım 😥💐