Deletedmom897 ben buradan ve çevremden aldığım öneri ile yusuf bala gittim memnun kaldım benim bebeğim ağlamaya yer arar ama sünnetten sonra sanki hiç olmamış gibi hic ağlamadı. Surec çok korkuttu ama korktuğum başıma gelmedi. 9 aylıkken emekledigine rağmen ve yüz üstü uyumayı sevdiğine rağmen acı çekmedi sadece ameliyat olurken kalkmaya çok zorladı birkaç kişi tuttuk ama doktorluk sorun değildi bizim oğlan durmadı yine de hata olmadı sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz