Canimyavrumveben o kadar katılıyorum ki. 2 buçuk yaşında oğlum 7.30da falan kalkıyor bazen yataktan kalkarken aman oğlum daha çok erken diye söyleniyorum ama daha saat 9.30a kadar kahvaltıdan yatak toplama üstten ev toparlama falan bitiyor, 9.30da bi temizliğe başlıyorum 12.30a kadar falan bütün evi sil süpür toz al derler topla bitmiş oluyor, sonrasında oğlumu doyurup öğlen uykusun yatiriyorum tüm gün bana kalmış oluyor. Bazı sabahlar saat 10da kalkıyor Ay ne kahvaltı yetişiyor ne öğlen yemeği ne bir düzen kalıyor mahvoluyoruz 😅