Gideen var mı sakıncalı mi
Feyekum gidilmez diye biliyorum
Feyekum gidilmez
Feyekum gıdılmez gıdılse ılk ben gıderdım hamam tutkunuyum😂
Feyekum hamile olduğumu bilmeden gitmiştim. Tansiyonum düştü zor çıktım, bence gitmeyin
Evet sakıncalı gitmeyin buhar nem enfeksiyon olabiliyor doktorum önermemişti
Gıdılmez Allah korusun düşüğe sebep olabilir
👍👍👍👍👍
Feyekum gislmez hulaıcı hastalık çok , enfeksiyon riski yüksek tabsiyona da iyi gelmez