cansu3545 yaş pastayı en son ocakta yedim o da görümcem isyan etti onların doğum gününde bebeğimizin cinsiyetini öğrendim kızım cinsiyet pastası yap dedi eşim hayır bisküvili pasta yap üzerine pembe yada mavi şekerler koy dedi görümcemde isyan etmiş her doğum gününde bize pastayı merve yapıyor diyerekten pasta almış eşim yemedi onun hakkınıda ben yedim 🤣🤣