Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ben çare bulamadım buraya yazdım saçma sapan bir enfeksiyon bekardim evlenince geçer dedim evlendim hamileyim hala gecmedi hata daha kötü koyu kokulu parçacık katı halinde akıntı doktora gidiyorum fitil veriyor geciyo öbür gün yine aynı lavaboya gidiyorum belki ıslatığim için diyorum yıkayıp kuruluyorum ıslak bırakmıyorum iç camasirimi ütülüyorum yine aynı lütfen nasıl kurtulabilirim yıllardır çare bulamadım artık bıktım hamileyim bu akıntının bebeğe zararlı olduğunu söylüyorlar erken doğum olma ihtimali de varmış