Merhaba dün birden göğüs ağrım başladı ve böyle elimle bastırdığım zaman falan çok acıyordu kötü bir his vardı sol tarafında zaten omzumda da kulunç var o yüzden mi oluyor bilmiyorum sonra acile gittim acilde tropinine bakıldı ilk önce iki buçuk çıktı Sonra tekrar kan alacağız dediler ve sonra 3:20 çıktı Sizce bu kötü bir şey midir troponin kendimi çok kötü hissediyorum acaba panik ataktan dolayı mı öyle oldu kulunctan dolayı mı göğsümü ağrısı vurdu bilmiyorum böyle olan var mı