altintopp Merhaba annelerim, oğlum 8 aylkk haliyle 8 aydır arka koltuktayız birlikte. Artık ön koltuğa geçmenin hayalini kuruyorum. Sizler ne zaman geçtiniz?
Selennnnnn altintopp 27 aylığız hâlâ arkadayız 🤣 oto koltuğunu asla sevdiremedim ikizlerime aslaaaa binmiyorlar
Canimyavrumveben altintopp bir tanıdığım var iki tane küçük oğlan çocuğu var oto koltuğu da yok eski model araba kızı görüyorum önde oturuyor ne cesaret yiğidim diyorum 😂
OncedenGurme altintopp tam hatırlamıyorum ama yaşında yoktu geçtiğimde. Oto koltuğunun önüne bir organizer içine 85736 tane oyuncak koyuyordum, sıkılana kadar gidiyorduk gideceğimiz yere
Omeraslan altintopp Sadece araba da oynadığı oyuncaklar var. Durmazsa çocuk şarkıları açıp beraber söylüyoruz. Hava güzel olduğu dönemler camı açık oluyor. Genel de meyve vs. Veriyorum eline yerken sesi çıkmıyor
Evaninanasi Canimyavrumveben benim de vardı öyle bir tanıdığım. Geçen ay kaza geçirdiler. Kendi ve eşinin kemerleri takılı, çocuklarda kemer bile yok. Araya düşmüş çocuklar sadece biri başından hafif yaralanmış. Allahtan araba takla falan atmamış yoksa o çocukların hali ne olurdu Allah korusun. Çok çok riskli gerçekten
Denizoglan altintopp bir yaşında yoktu herhalde geçtiğimde ama deliler gibi şarkı söyleyerek zamanlar sıkıldıkça söyledik şimdi 2 buçuk yaşında kendi kendine katılıyor sadece yol uzun olursa sıkıldım al diye mızırdanıyor ama oto koltuksuz asla