sabirsizbebek15 Arkadaşlar 6 aylık kızım kaka yaparken iç çekiyor gibi yapıyor ağlama yok ama. Biraz katı yapıyor öncekine göre noröal mi
Semrakrhn38 sabirsizbebek15 benim kizimda oyleydi gittik poposunda catlak varmis ondan oyle zorlaniyormus ses cikariyomus cani aciyor