200 bin nakitimiz var. Bulduğumuz araba 430 bin. Siz olsanız geri kalanı kredi çekip araba alırmıydınız. Arabaya çok ihtiyacımız var. 3 çocuğum var ve kışı sürekli hastalıkla geçiriyoruz. Ve istanbul gibi bir yerde 3 çocukla toplu taşıma araçlarıyla bayada zorlanıyoruz. Kararsız kaldık eşimle. Siz olsanız böyle bir borca kalkışırmıydınız???