Aryayldrm Dun aldik bebeğime bir kere denedim yine kabul etmedi duruyor oyle dopdolu sekilde siz hic acilmamismi istiyorsunuz
Beybibeybi Hem hipp 1 hem aptamil açılmış fakat tadımlık kullanılmış duruyor 2 sinide sevmedi isterseniz size yollayabilirim
Zeynepyavuz Ezgibozkurtkocak1 3 kaşık kullandım bebeğim sevmedi . 53 e almıştım . 35 e bırakırım . Kargo size ait