happypoy müberra hanıma götürüyordum ben 7. Ayına kadar sakin bir kadın bebeklerle iletişimi de çok iyi 8. Ay muayenesine götürmedim sadece o da kardeşim götürdü aile onayı olmadan direk göbek bağında kanama var diye yakmış benim hoşuma gitmedi bu tutum o yüzden gitmedim ama çok tatlı kendisi