Merhaba benimde 82 netim var fizyoterapistim ama iyi bir puan geleceğini hiç sanmiyorum nedense. Sınav çok zorlayiciydi tarihe okdr odaklandım ki doğru yapacam diye diğer boulmlere zamanım kalmadi tarihten bir yanlış yapmışım ama GYden 10 tane boş bırakmışım boşa gitti yani tarih çalışmam da