Aselim55 Merhaba Kızlar bebeğim 33 günlük önce ishaldi şimdi de 2 gündür kakasını yapmıyor zeytinyağı verdim yine yapmadı gaz çıkarıyor aslında ne yapmam gerek Bilgi verebilir misiniz yaşayan varsa ?
Defnecim Aselim55 benim Kızımda da olmuştu 2 -3 saate besle üstünü çok sıcak yapma ev aşırı sıcak olmasın demişti doktorumuz ve sonra yapmaya başlamıştı
Deletedmom020 Aselim55 canım hiç bişe yapma 10 güne kadar normal. Zeytinyağı için cok küçük. Bizim kiz 7 gün yapmazdı. Gaz cıkarıyor sa sorun yoktur
Mammakup Aselim55 bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa be ishal ne de kabız olur. Giderek kaka yapma sayısı azalacak. 10-15 içinde yapmazsa sıkıntı.
Aselim55 Deletedmom020 hadi ya o kadar yapmaması normal mi ben 2 gün yapmazsa sıkıntılı diye biliyordum teşekkür ederim