Sigara kullanan biriydim, hamilelik döneminde günde sadece bir defaya mahsus eşimin sigarasını yakıp bir kaç fırt çekip ona veriyordum. Şimdi ise bebişim doğduktan sonra çok fazla içesim geliyor, evde bana yardımcı olan kişiler de sürekli sigara tüketimi yapıyor ve kokusundan vs aşırı canım çekiyor. Çocuğum için kendimi dizginlemeye çalışıyorum fakat artık da zorlanıyorum. Sizler bu süreci nasıl atlattınız ? Neler yapabilirim ?