divabebedivamama Bebeğime 6. ayına kadar aptamil conformil kullandım şimdi aptamil prosyneoya geçtim fakat son 4 gündür günde 5 kere falan ishal şeklinde kaka yapıyor, başına gelen var mı? Ya da mama önerisi olan?
mrvbcr0 divabebedivamama Aptamil pronutra kullandık bizde hep doktorumuzun tavsiyesi ile hipp combiotic aldık ama kabız yaptı geri Aptamile döndük biraz zaman alabiliyor bağırsaklarının ve bünyesinin alışması
ecegunes_ divabebedivamama ilk zamanlar öyle olur alışma süreci gibi birşey bu 1 haftayı geçerse başka bir mamaya geçin bende Şuan aptamil prosyneo kullanıyorum gayet memnunum