nurkync gecen hafta çarşamba aşı günümüzdü bizi çok zorladı hatta post açmıştım. Aşırı huysuz , ateşli , ağlamaklı , iştahsız bir bebek oldu . Çok zor geçti kucaktan inmek istemedi bir saniye uyumadı ateş en fazla 38 di ama o günden beri iştahsızlık çok fazla