annebi Cuma günü 2.dozu olacağız ilk dozu 3aylıkken olmuştuk aşırı huysuzluk ve ağlama krizleriyle atlattık düzenli calpol verdim çok ateş yoktu. Şimdi 2.dozdan çok korkuyorum, neler yaşadınız 🥲