Oğlum 4 aylık ilk günden beri kundak yapıyorum çok terlediği bunaldığı için bir aydır sadece ellerini sarıyorum.Akşam hiç sorun yok ellerini kundaklamadan sabaha kadar çok güzel uyuyor ama gündüzleri ellerini sarmadan asla uyuyamıyor sürekli emziğini düşürüyor bu sefer uyuyamadığı için ağlıyor.Artık iyice hareketlendiği için ellerinin de bağlı olmasını istemiyor kundaklarken çok ağlıyor uykuda kıvrana kıvrana ellerini çıkartıyor yine kendini uyandırıyor.Dediğim gibi akşamları geceleri hiç ihtiyaç duymuyoruz ama gündüzleri kundağı nasıl bırakabilirim bıraksam da bu sefer uyumuyor nasıl uykuya geçişini kolaylaştıracağım🥲