Kızlar merhaba öncelıkle hayırlı nurlu cumalar🤲🏻💕kızım 29 günlük kendı kendine özellıkle sabah bu saatlerde ve akşam 7 8 gibi aşırı ıkınıp zorlanıyo kıpkırmızı oluyor gazlarını cıkarıyorum kakada yapıyor ama sanırım gene sancı çekiyor doktor kontrolümz gelmedi acile fılan götürüp delik deşik etmek istemiyorum o yüzden tanıdık eczacılarımızdan sab simplex ve metsıl aldım ama bı fayda görmedm düzenli kullanmadım dıyemi blmyrm ama şimdide nurse harveys damla aldık acaba etkılımı nasıl kullanıcam günde 2 kez 4 5 damla denmiş ama etkısı olması için napmam gerek 🙄yavrum kıvranıyor resmen 😑😑😑