11 aylık, hep 3,4 çeşit çorba sevdi sulu yemek köfte vs hiç sevmedi yemedi şimdi de çorbadaki bile taneleri çıkarıyor ağzından,her gün her saat mama versem onu içer normal yemek hiç istemiyor, kendimi o kadar kötü hissediyorum ki çocuğuma sağlıklı şeyler yediremiyorum diye çünkü yoğurt ve 2,3 çorba dışında hiçbir şey yemiyor ne yapacağım ben 🤦♀️