sahinn2 kesinlikle solgar çok güzel bir takviye. Bebeğim 3 aylık olana kadar kullandım sürekli sabah öğle akşam 2 şer tane. Faydasını gördüm. Şimdi 8 aylığız bıraktım artık ek gıda ıvır zıvır derken süt birkiyor az da olsa. Ama ilk zamanlar sürekli emdiği için solgar, lactamil ve her sabah rezene çayı içiyordum