Aslında doğduğundan beri hep aklımdaydı bu soru..Buraya sormak aklıma geldi..Şimdi doğum saati bana verilen kağıtta 08:45 yazıyor ama eşime bebeğim doğduktan sonra mama aldırdılar mamanin üstüne de kağıt yapıştırmışlar orada ise 08:30 yazıyor..Hangi saatte doğduğunu bile bilmiyorum başka nerede öğrenebilirim..Birde mesela doğduğu saat,dakika,saniyesi bile yazmaz mi bizde saniye bile yok..Bilenler yardımcı olur musunuz