duygufgedik Bebeğim 9 aylık, dişleri ile göğsümü ısırıyo ve kanama oluyo, bu durumla karşılaşan var mı? Tekrar emzirmeye devam ediyor musunuz?
aslann1 Bana iki kere yaptı ikisindede alt üst diş çıkarma dönemindeydi özellikle üst dişler inanılmaz zor çıktı sanırım kasindikca ısırdı hatta etini kopardi ama ben çok tepki vermedim hi napiyosun bidaha yapma dedim kesin bı dille oda anladı sanırım emzirmeye devam ettim ama bırakmadım bidahada yapmadı Cok şükür gerçekten çok acitiyo ya 🥴
aslymom aslann1 benimde bugün ısırdı 2 kere diş gelmesinden şüpheleniyorum belirtiler arasında var mı ne zaman geliyor diş böyle olunca 🥹
sena33 Benimki 4 ay 20 günlük ilk dişi geçen günlerde patladı ama hala minicik çizgi şeklinde. Çıkana kadar çok kıstırdı ısırdı kızgın bir ifadeyle ısırmak yok ısırırsan süt biter bak diye uyardım hep bir kez daha yaparsa bak ısırdığın için süt bitti deyip o memeyi kapattım diğerini verdim. Birkaç kes yaptıktan sonra öğrendi şimdi yeltense bile şşş yapınca ısırmadan bırakıyor. Umarım diller çıkınca tekrar ısırmalar başlamaz dişsiz bile çok acıtıyordu 😅
aslann1 aslymom evet canım bı bak bakalım damaklarina sismis biryer varmı onu yaptiktan bir hafta sonra sancıları ve hafif ateşi başladı üst dişleri çok zor çıktı çok hircindi çok huysuzdu bir ayda anca cikarabildi ama eşimle bende bittik şuan yanlar hazırlık yapiyo vallahi Allah yardımcımız olsun çok zor bir süreç bu dişler gerçekten 🥺