Kızlar merhaba
Buraya çok post attım yargılananlar bu kdr evhamlı olma diyenler oldu ama ilk anneliğim ve tek bakıyorum eşim asker yok annem yok tekim anlayacağınız. Oğlum başını geç tuttu üçüncü aya geliyordu ama şimdide sağa düşüyor ve kucağımda çok öne eğik duruyor ortopedi götürdüm sıkıntı yok benim acımdann dedi ama göz takibi var gülme var elleriyle yukardan bir şey uzatınca uzanır kavrar sürekli ses çıkarır ayaklarını havaya diker ama durusu neden öyle basımız ve vücut neden değil değil anlamadım nörolojik bir durum mu var diye çok korkuyorum sizce normal mi böyle bir şey yaşayan var mı