senaeyda kızım 4bucuk aylikti hamile kaldığımda hem çocuk doktoruna hem kadın doğum doktoruma sordum emzirebilirsin dediler dogurana kadar emzirdim, oğlum doğduğunda kızım 13 aylikti . Kızımı bi süre emzirmedim, oğlumu sık sık emzirmek gerektiği için. Sonrasında kızımıda emzirmeye devam ettim genelde uyku öncesi emziriyorum ya da hasta olduğunda falan