Bizde benzer şeyler yaşıyoruz doktorumuz gunde 4 5 çişli bezi varsa haksızlığı yoksa keyfi yerindeyse kafana takmam dedi. Sıcaklardan emmek istemiyordur dedi. Birde her saat değilde biraz acıktırıp öyle emzirmemi söyledi. 3 saatte bir emzir dedi ama bebeğim 2 2,5 saat anca dayanabiliyor