ebrudefne06 Lvnya bizimki de oyle. Ama bikac aydir oyle. Ozellikle kahvalti asla etmek istemiyor. Esim ac birak mecbur yiyecek diyo ama gelip meme diye ustume basimi aciyor amaa yemek istemiyor napcam bilmiyorm
Mnli Lvnya eline veriyor musunuz kendisi yemesi için 2. Si hava çok sıcak smothie ya da meyve sebze dondurmaları yapabilirsiniz
cimcime1018 Lvnya Önceden de böyle miydi yeni mi yememeye başladı ? Bizim azı dişlerimiz geliyor istahta sorunlar yaşıyoruz dişten dolayi sizin de öyle olabilir mi
Elenor17 Benim oğlum da 13 aylık hiçbir sey yemiyor sadece biraz meyve o da arkasında geziyorum asla oturmuyor mama sandalyesi resmen boşuna cok üzülüyorum 9 kg minyon
dombilininannesi Ay benim kızımda aynı şekilde 13 aylık yemiyor hiçbir şey ne mama sandalyesinde oturuyor ne de yemek yiyor kaşığı gördüğü an kafasını çeviriyor çok bunaldım 😫😫
betustas ebrudefne06 aynı benim kızımda sürekli emmek istiyor asla bişey yemek istemiyor 14 aylık zayıfladı yavrum çok üzülüyorum çok korkuyorum napacagım hiç bilmiyorum
dombilininannesi ebrudefne06 yok yiyordu yeni oldu 1 yaşına girdikten sonra bişey oldu çocuğun boğazına resmen
ebrudefne06 dombilininannesi birden olduysa gecicidir atak mi ne var cogu kisi aynı seyi söylüyor. Peki kac saat arayla besin yada mama/sut veriyosunuz? Ben bi turlu duzen kuramadm o yuzden soruyorm fikir amacli
dombilininannesi ebrudefne06 öyle çok zorlamıyorum 2-3 saatte bir bişeyler teklif ediyorum kaşığı reddettiği için genelde fırında patates veriyorum pankek yapıyorum yavuk falan veriyorum elimle parça parça bazen yoğurdu yiyor reddetmiyor falan değişiyor 2-3 saati geçirmiyorum ama teklif etmek için
ebrudefne06 dombilininannesi benm kizim da kasigi reddediyor sadece yogurt kabul ediyor o da arada. Mesela simdi kahvalti yapmak istemedi emmek istedi zora gelince aglayip meme istiyor :(
dombilininannesi ebrudefne06 valla bende bugün pankek yaptım sabah 3 tane falan yedi çok az yumurta bi parmak kaşar peyniri yedi ama o geziyor ben peşinde geziyorum mama sandalyesinde en fazla 10 dk oturuyor 😫
dombilininannesi Mnli veriyorum pankek falan yapınca kendisi yiyor öyle şeyleri ama sulu şeylerde meyve vs mıncıklayıp atıyor bende meyveli yoğurt tarzında şeyler yapıyorum serin yesin diye dondurmayı henüz denemedim denemek lazım ama belki yer
ebrudefne06 dombilininannesi bence kahvaltiyi fena yapmamis kendizini kotu hissetmeyin. Pankeki sütle mi yapiyorsunuz? Bal sut patlican vs basladnz mi vermeye
Mnli dombilininannesi ben meyveleri blendırdan geçiriyorum içine yoğurt dondurma kabına koyuyorum hem 1 yaş hem 4.5 yaş ikisi de öyle yiyor benim 1 yaş kızım da çorba içmiyor daha doğrusu kendi içmek istiyor o yüzden koyu kıvamlı şekilde pipetle içiriyorum bir de sebzeleri ıspanak yeşil elma bazen semiz falan yine blendırdan geçiriyorum ikisi de yeşil içecek olarak içiyor
Gulcnn_nfs15 Valla benim kızımda 15 aylık oda pek yemiyor yetmeyince kilo almıyor tabi öyle minyon tipli oldu ama yerler herhalde iştah açıcı vitaminler işe yarar doktor kontrolünde tabi
dombilininannesi ebrudefne06 bugün böyle oldu çok şükür normalde 1 taneyi zor yiyor. Evet içimin organik sütüyle yapıyorum ama sadece pişireceğim şeylerin içine katıyorum direk vermiyorum. Bal ve patlıcanı henüz denemedim ama