asel_444 bende yaptırmadım aymı aşı 1 yaş aşısı olarak tekrar yapılıyo zaten. Düzensiz goçmenler sebebiyle eskiden yapılmayan bi aşıymış 9 aya koymuşlar. Yani eskiden 1 yaşımda yapılan aşıyı 9. Ayada koymuşlar. . istege bağlı dedı bana hemsire hanım. Bende yaptırmadım. 1 yaşta zaten tekrar yapılacak.