Bebeğim 3 buçuk aylık olmak üzere o kadar kıpır kıpır ki uykuda bile hep ıkınıp sıkınır, ellerini yüzüne götürmekten kendini uyandırır mecburen yarım kundak devam ediyoruz hatta daha.
Neyse gece en azından ilk yatınca 4-5 saatlik bir uyanmadığı ilk uykusu var ama o kadar çok kıpırdanıyor ki onun sesinden hareketinden sürekli kontrol etme ihtiyacı hissediyorum ya da uyandı zannedip yine bakıyorum ve aynı odada olunca asla uyuyamıyorum. İlk 40-50 gün hiç uyuyamadım zaten hep 2-3 saatlik uykularla durdum en sonunda uykusuzluktan vertigom tekrar başladı ve en azından o uzun uyuduğu beslenmeye kalkmadığı sürede sen ayrı odada uyu ve toparlanmaya bak dedi eşim ve öyle yapmaya başladık.
Eşim genelde geç yatar o başında duruyor genelde uyumuyor zaten, ben o sürede ayrı odada uyuyorum. Ama bu ne zamana kadar böyle gider bilmiyorum hep beraber aynı odada yatıp bir düzen oturtmak istiyorum artık. Dün gece eşimin biraz keyfi yoktu sen de yat dedim bebeğim 5 saat beslenmeye kalkmadı ama o 5 saatteki hareketleri kıpırtılarından dolayı ben sürekli uyandım, uykuya dalamadım artık uyanmaktan çarpıntı olmaya başladım. Benim bebeğim mi bir tek böyle acaba eğer her bebek böyleyse nasıl uyuyorsunuz Allah aşkına bana da formül verin her sese kalkmamak mı lazım ben mi çok hassasım bilmiyorum ki eskiden davul çalsa uyanmazdım şimdi uyuyamıyorum 🤦🏻♀️