Arkadaşlar evde 5tane hamam böceği yakaladım çok canım sıkkın, çok huylandım kaşın kaşın öldüm ya. Ne yapabilirim ben bu soruna? Yaşayan annelerimiz var mı, nasıl çözüm buldunuz? 4yıldır bu evdeyim hiç böyle bi sorun yaşamamıştım bu güne kadar. Nerden geldi niye geldi kafayı yiycem ya, bide çok hızlı ürüyorlarmış. Evim giriş kat ama yüksek yinede yani binaya girince 6merdiven çıkıyoruz. 1ni akşam mutfakta diğer 4ünüde gece banyoda ve koridorda yakaladım valla kafayı yiycem ya nolur bana bi çözüm önerisi verin.