Oğlum 8 aylık her gece mis gibi uyurken dün gecemiz kabus gibiydi ağlayarak uyandı ne ben nede babası susturabildi kıpkırmızı oldu ağlarken ne şikayeti var bilmiyorum çok uzuluyorm hala inliyor ateşi de yok bezini actm üç saat çişini yapmamış sonra yaptı ağlaması kesildi enfeksiyonmu ne var blmyorm nedir sizce anneler