Kızlar evimizin yakınında İBB ye ait spor salonu var. Kızım 3 yaşında onun içinde üyelik açmıştım çünkü o yaş grubuna için cimnastik var. Bugün baktım kayıt açılmış hemen online dan aldim üyelik ama biz İstanbul kartla giriş yapiyoruz salona o nasıl yapacak bilgisi olan var mı? Simdi kayıt yaptık bugün hemen başlıyor gibi görünüyor çünkü. Birazdan salona gidecegim ama önceden bilmem daha iyi olur gibi geldi