aspanda Biogaia damla kaç aya kadar kullandınız anneler biz 6. Ayımızdayız arada kabız olduğunda veriyorum ek gıda süreceimizden dolayı
bussyy1710 aspanda 9 aylık olacak hala kullanıyoruz. Çok çabuk bitiyor aşırı pahalı kullanmadığımızda çok kakasını yapıyor
crybaby aspanda ben bir ay kullandım günde beş damla kabız oldu bıraktım artık sab simplex kullanıyorum