anniskomb şöyle söyleyim ben aptamil kullanıyordum 3 aya kadar büyük çişini yaptı sonra hep benim desteğimle yaptı fitil farklı şeyler filan sma deneyim dedim kusunca tekrar döndüm sonra büyük çiş sorunu devam edince doktor hip kullan dedi 1 aydır kullanıyorum büyük çişini kendi yapıyor kusmuyorda ama kabız yapıyor ilk çok ıkınıyor hiç böyle yapmazdı kafam karışık değiştirsem mi diye 🙄