Evde tam 5çeşit emzik var ilk dogdugu gun aventi tutuyodu sonra tutmadi en son wee baby kaucuk uçlu aldim onu da tutmadi. Ama ben inat ettim her gun en azindan uyurken getekitse yarim saat 1saat agzina tutuyodum o itiyofu ben tutuyodum kolumun felç gibi oldugunu bilirim. Abartisiz 5 ay boyunca sadece uyurken hep tuttum elimi hiç çekmeden. Beşiğine koyup emzik tutarak uyutuyodum yani. Sonra çok şükür 6.ayinda 3 4 dk kendini tutup atiyodu şimdi de tam yapiştirmiyor ama emzik bagimlisi oldu gunduzleri de emiyor artik cok mizmiz bi cocuk oldugu icin veriyorum bende yoksa akşama kadar susmadan mizirdiyor. 8 aylik olduk bu arada. Pes etmeyin tutun derim.ben ilerde cok rahat edeceksiniz emin olun. Uyuturkende sallama vs biseye alistirmayin derjm daha cok kucuk oldugu için ilerde emzigi verirsjniz basinda beklersiniz beşiğinde kendi kendine uyur çok rahat oluyor