Acemier Ben de bugün başladım. Öncesinde sağlık ocağının verdiğini denedim. Kakada kan vardı bıraktık. Doktor önerisi ile lipoZonekids aldık bugün ilk defa verdim bekliyorum gözlemliyorum. Bugün bi ara kıvrandı ama uzun sürmedi şimdilik iyi gibi göreceğiz.
umaytoom merve4458 ben bestiron veriyorum ama tok karnına verince kusuyor tadı biraz eksi belki o yapıyordur ama geneldede kusan bir bebek benimkisi zaten ☺️ ama tadini seviyor bir sorun yaşamadık