balyanaginannesi16 Kizlar kızım 5 yaşında 6 gündür ishali var gecmiyo ne yapsam da 2 kez doktora götürdüm yine aynı.ilaclari kullanıyoruz onun dışında var mı önerisi olan napabilirim?
Nur2021 balyanaginannesi16 instagramda hastalanmayan cocuk diye bi sayfa var. Ishal icin nane cayi yapiyordu, bi goz atin akliniza yatarsa yaparsinz
Rengarenk52 balyanaginannesi16 istersen 1 2 yudum kola icir oda kurutur şimdi diceksin zararlı ama ilaç kullanmasından vücudunda sıvı kaybı olmasından iyidir
linoscuk balyanaginannesi16 faydası oldu mu şuan ishalde 5.günümüz ilaçlar hiç fayda etmedi çok kötü devam ediyor 😞
balyanaginannesi16 linoscuk nane cayini denemedim ama kolayı denedim ilaçlarını da vermeye devam ettim baya toparlandı çok şükür