ecegunes_ aybars0343 1 aylığız normale bebeğim güzel uyur. Şu 4 gündür kısa uykularla baş etmeye çalışıyorum 😩 bende uyuyamıyorum
Avent Kız bizdee burda bekliyeyim ne varmış gökyüzünde instagramda kullanmıyorm ordan astrolog bakyım
aybars0343 Avent inanılmaz huzursuz bi geceydi ben uyumaya çalıssam bebeğim bebeğim uyumaya çalıssa ben uyuyamadım zaten sürekli huzursuzlanıp ağladı bi sizlerede sorayım dedim
Aslanalp aybars0343 dün gece biz aynen böyleydık çok çok kötüydü asla uyumadı ağlamalar bagırmalar kabus gibiydi şuan öğlen uyksuu gelsin diye iple cekıyorum dün gece hayatımın en kötü gecelerindendi ya 🥺
aybars0343 ecegunes_ çok üzgünüm ama 5 aydır uyumuyorum ve bedenim ayakta ama ruhum uyuyor özellikle bebek kolik olunca hiç umudum kalmadı vücut uykusuzluğa bağışıklık oluşturmaya çalısıyor.Umarım sizin bebeğiniz uyuyan bi bebek olur 😅
aybars0343 Aslanalp Demek ki sadece biz böyle olmadık sizler de aynı şeyleri yasamıssınız sadece biz öyle olduk sandım 🫠