sabahat17 ben sütüm azaldığı ve bebeğim mama kabul etmediği için 4.5 aylık başladım. Büyük kızımda 6 ayı beklemiştim. Bence o çok geç oldu. Tadımlar karın doyurmuyor kızım bişeyler yiyene kadar 8 aylık oldu. Sütüm doyurucu değildi heralde çok sık uyanıyordu aç olduğu için diye düşğnüyorum. Oğlumda mecburi erken başladım. Ama bence ideali 5. Ay tadım yaptırıp 6. Ay iki öğünle başlamak.