kubrasahii Bebeğim 8,5 aylık 9 girecek sürekli kucağımda uyumak istiyor geceleri ağlıyor kucağımda susuyor bu dönemde böyle yaşayan oldumu düzeliyormu🤦♂️🤦♂️
ayseaksoy kubrasahii 9. ayda başladı kucak isteği 10 aylık olduk hala aynı 🥹 hiç bir şey yapamıyorum sürekli kucak istiyor kıyamıyorum
kubrasahii Snowglobe Evet benimki emzik ama kucakta uyuyor koyuyorum yatağa 10 dk sonra uyanıyor kucağımda deliksiz uyuyor..