Günaydın kızlar ,nasılsınız?
Kızım 4 yaşında bu sene Anaokulu olmadı ama sürekli arayış içerisindeyim neresi daha iyidir neresi daha verim alırız gibisinden fakat önerdikleri okullar hep bizim mahallenin dışında kalıyor
Ama okuluma kayıt olurken de ikametgah şartı var mı Onu sormak istiyorum ilkokulda var diye biliyorum ama anaokulunda da var mı