Tugce0142 anneliksevinci ay kuzuuum ya 🥺 kuruluk varsa egzamadır doktora götürdünüz mü 1 gece de mi böyle oldu
elifats anneliksevinci benim kızımında böyle 2 doktorda isilik dedi hamazinc verdiler ama hiç yaramıyor krem bana göre hiç isilikmiş gibi gelmiyor ama sağlık ocağıda bezden dolayı dedi bezi degistiricem
anneliksevinci anneliksevinci @[silindi] canım mesajla gönderemedim resim böyle döküntü oluyor oğlum kaşınıyor bir de
anneliksevinci Tugce0142 canım daha önce cildiyeye götürdüm o zaman bu kadar bile değildi, atopik ciltli dedi ama ben her gün yıkayıp nemlendiriyorum neden böyle oluyor anlamıyorum dün kuzu ilikli kemik suyu vermiştim o yapar mı alerjik mi acaba
Kuzeymom23 Canım hergun yıkamak atopik cildi malesef tetikliyor. Gün aşırı yıkamaya bak. Bioderma atoderm ile nemlendir. Oglumun yüzü böyleydi gün aşırı yıkadım ve dus sonrasi hemen nemlendirdim öylelikle geçti.
ElifEymen01 Doktora götürün bence çok kötü olmuş zavallım sıcaklarda daha etkiliyor zaten bebişleri kremlerinizi aksatmayın alerjik de olabilir
[silindi] anneliksevinci Bizim döküntü önce ilk fotodaki gibiydi sonra yayıldı banyo yaptirinca sönüyordu ben emzirince geri çıkıyordu canım