Burcu-Evren 4. ay atağına girmişssiniz muhtemelen en zor en uzun atak dönemi. Lütfen sütüm az sağdım bu kadar cıkıyor demeyin, aynı şeyleri yasıyoruz. keşif dönemi hızlıca baslıyor onlar için gözler renkler köşeler herşey boyut değiştiriyor ve odaklanma olayı yok o yüzden sutyeninize siyah kırmızı veya beyaz bir obje bulup takın oynasın, oynarken emebilir. duşta emzirmek de iyi oluyor bu atakta. 1 ay boyunca üstsüz gezmiştim evde neredeyse sık aralıklarla emmeyi teklif ediyordum ama sıkmadan. Ve ortam loş, düz bir boş duvar olursa daha iyi olur. etrafta fazla nesne köşeli dolap vs olmasın. göğüslerimden hala 40-50 cc çıkar ama oğlum emiyor ve doyuyor. cunku sağım gerçek cc ler değil. her kadının memelernin süt tutma kapasitesi var ve bu emme sıklıgını değiştiriyor , lütfen dertlenmeyin, bu dönemde biberon emzik kullanmamanızı tavsiye ederim, ya da sadece uykuya geçişlerde emzik sonra cıkarırsınız. kolaylıklar diliyorum ancak geçecek ve emzirmekten sağmaktan yılmayın, hiçbirimiz süper değiliz bunu unutmayın❤️