2 aylık ve hiç uyuyamıyor.üst gazını çıkarıyor ama alt gazını artık çıkaramıyor.çok rahat çıkarırdı.son bir haftadır ıkınmaktan mahvoldu çok canı yanıyor.gece uyuyamıuır sürekli kucağıma alıp sakinleştiriyorım.ama yok yine aynı.bir iki pırt yapıyor ama ıkınmayaa acı çekmeye devam ediyor.biagaia ve relactax kullanıyorum.günde üç öğün mama veriyorum ama önceden de veriyordum son bir haftadır canı çok yanıyor napcam hiç bilmiyorum