Merhaba annelerim, bebeğimin çişi sürekli çıkıyor sabahları sürekli ıslak uyanıyor çiş çıktığı için de uykusundan uyanıyor şuan molfix kullanıyoruz artık ne yapacağımı şaşırdım çift bez takıyorum yine de çıkıyor geceleri takmak için prima mı alsam diyorum bunun bi çözümü yok mu sızdırmayan bez önerileriniz neler